DIY lampfot

Hej och välkomna hit! För er som inte vet vem jag är så kommer här en liten snabb introduktion. Jag heter Sara Kjellemo, är 20 år och kommer från Göteborg. Jag pluggar till Mäklarekonom i Trollhättan och bor just nu med min pojkvän i ett hus på härliga Smögen. 
Men det är inte det ovan som ni kommer få läsa så mycket om i min blogg, utan mer om mina nyfunna intressen så som inredning, målning, DIY (do it yourself) tips och lite annat smått och gott. Jag hoppas på att få inspirera och inspireras här :) 
 
Jag börjar mitt bloggande med att visa min fina lampa som jag fixade till igår. Blev riktigt nöjd och det bästa är att det är superenkelt att göra själv. Jag köpte både lampfoten och skärmen på loppis, sprayade foten med en guldig sprayfärg och voila så blev den som ny! Mycket snyggare, billigare och mer unikt en att köpa en färdig i affär!
 
Före
Efter
 
 
Anonym

Super fint! Du är så duktig, Sara!