En ny start

Ännu en gång tänkte jag ge bloggandet en chans trots att jag gång på gång har misslyckats innan och lagt ner efter några veckor. Dels för att få utlopp för det kreativa men också för att jag ska börja läsa till inredningskonsult vid sidan av min mammaledighet och tänkte att det kunde vara kul att dela med mig av mina erfarenheter här. Så det skall väll fortsätta vara en inredningsblogg i det stora hela men även bilder från vardagen, lite målningar kanske och sådant som jag får för mig att fota och tycker är fint :)

Här är några bilder från gårdagen fotade med mitt nya objektiv, en Canon EF 50mm f/1,4 USM, så bra och värt varenda krona!

Emma Zzeta Zachrisson

Så fina! Kan du inte länka till objektivet 😃👏

Svar: Tack!😘
https://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/canon/canon-ef-50mm-1-4-usm/114877.9378/?gclid=Cj0KEQjw_qW9BRCcv-Xc5Jn-26gBEiQAM-iJhcbfuGNsuuQBJ1Ym4wHnyst4s5SYQ2sYGmmUOQay9_saAr_-8P8HAQ
Sara Kjellemo